جمعیت زیادی در جهان را افراد سالمند تشکیل داده اند، افراد سالمند زیادی زندگی انفرادی را انتخاب میکنند، اما زندگی انفرادی میتوانند مشکلاتی برای آنها داشته باشد. اما ابراز های هوشمند زیادی این روز ها به کمک مردم آمده است و زندگی به تنهایی را برای مردم راحت تر میکند.

قفل های هوشمند

در افراد سالمند فراموشی افزایش پیدا میکند و به همین دلیل بسیاری از این افراد کلیدهای خود را گم میکنند و یا مرتبا فراموش میکنند که آنها را بردارند و یا پس از خروج از خانه درب را قفل نمایند همین مسئله میتواند باعث بروز مشکلات زیادی برای آنها میشود. اما قفل دیجیتال هوشمند جایگزین مناسبی برای این قفل ها بوده است و این اجازه را به شما میدهد تا دسترسی آسانی به قفل های درب داشته باشید و نیازی به حمل کلیدهای مکانیکی برای دسترسی داشتن به درب را نداشته باشید، حتی پس از اینکه از خانه خارج شوید قفل خودش به صورت اتوماتیک درب را قفل میکند.

هشدار مصرف داروها هوشمند

بسیاری از سالمندان فراموش میکنند که داروهای خود را سرموقع و موعد خود مصرف نمایند و گاها عدم مصرف برخی از داروها میتواند خطرارت زیادی برای آنها در پی داشته باشد. اما سیستم های هوشمند امروزه این امکان را برای آنها فراهم میکنند که زمان خوردن داروها را به آنها یادآوری میکنند.

دستیاران صوتی هوشمند

دستیاران هوشمند این امکان را برای سالمندان فراهم میکند تا کارهای روزانه خود مانند خاموش وروشن کردن چراغ ها، تنظیم سیستم های سرمایشی و گرمایشی و… را انجام دهند.

تجهیزات ورزشی هوشمند

سالمندان بیشتر از سایر افراد نیاز به انجام فعالیت های ورزشی دارند، تجهیزات ورزشی هوشمند این امکان را برای این افراد فراهم میکند تا در خانه خود با استفاده از این تجهیزات تمرینات ورزشی خود را انجام دهند، دستیار های هوشمند شما برنامه ای مناسب سن و فیزیک بدن شما برایتان فراهم میکنند. و مرتبا وضعیت جسمی مانند فشار خون، ضربان قلب و.. را در شما کنترل میکنند.