پیشرفت تکنولوژی تاثیر زیادی در تمام صنایع داشته است، یکی از صنایعی که تاثیر زیادی از پیشرفت تکنولوژی داشته است، صنعت قفل سازی است، پیشرفت های صورت گرفته در این صنعت به گونه ای هستند که هر روز شاهد معرفی انواع جدیدی از محصولات امنیتی و هوشمند هستیم.

یکی از جدیدترین دستاوردهای این صنعت معرفی قفل هوشمند با قابلیت باز شدن با صدای افراد است، این قفل ها به تازگی معرفی شده اند و قابلیت باز شدن با استفاده از صدای افرادی که صدایشان در سیستم قفل ثبت شده باشد را دارند، این قفل ها هم مانند سایز قفل های امنیتی از چهار عدد باتری استفاده میکنند و برای نصبشان نیازی به هیچ گونه سیم کشی و … نیست.

این قفل ها را میتوان به صورت چند منظوره هم مورد استفاده قرار داد، به این صورت که میتوانید یک رمز برای آنها انتخاب کنید و اگر خواستید به شخص دیگری دسترسی استفاده بدهید از آنها استفاده نمایید.

حتی میتوانید آنها را با استفاده از تلفن همراه هم کنترل نمایید، تنها کافی است که قفل را به اینترنت متصل کنید و سپس به وسیله نرم افزار در تلفن همراهتان آن را به درب متصل نمایید.

این قفل ها علاوه بر ویژگی هایی که گفتیم، ویژگی های دیگری هم دارند که شامل امکان شخصی سازی و امکان تعریف دسترسی های مختلف هستند.

میتوانید این قفل ها با استفاده از اپلیکشن های تلفن همراه کنترل نمایید، این محصول کاملا با دستیار های صوتی تلفن های همراه مانند Siri و سیستم های HomeKit هماهنگی دارد، برای باز کردن درب با استفاده از آنها تنها لازم است که این درخواست را به دستار صوتی در تلفنتان بدیهد تا درب را برای شما باز کند.
برای آشنایی بیشتر با سایر تلکنولوژی های جدید در این حوزه میتوانید مقالات دیگر موجود در سایت را مطالعه نمایید.