همه ما میدانیم که از دیر باز یکی از دغدغه های اصلی همه ما انسان ها حفاظت از خودمان و مال و اموال مان در مقابل سارقین و دیگران بوده است . به همین دلیل از سالهای دور انسان ها به فکر استفاده از تجهیزات و راهکارهایی بودند که بتوانند این امنیت را برای خودشان و خانواده شان تامین کنند.

و مشخصا در این بین از دیرباز قفل های یکی از تجهیزاتی بودند که برای حفظ امنیت استفاده میشدند. اما مثل هر وسیله دیگری که با پیشرفت تکنولوژی جای خودش را به تجهیزاتی جدید تر و کارآمد تر می دهد چندین سال است که با ورود قفل هوشمند به بازار قفل ها دیگر زمان این است که قفل های کلیدی کنار گذاشته شوند و از نوع جدید تر و کاراتر استفاده شود .

دو نوع راه دسترسی پر طرفدار

قفل های هوشمند بر خلاف قفل های کلیدی که همانطور که از نامشان پیداست فقط با کلیدهای پردردسر باز میشدند دارای انواع متنوعی از راه های دسترسی هستند تا هر همه افراد بتوانند بر اساس نیازها و همین طور شرایط محیطی و فضایی که می خواهد این قفل ها را در آنجا نصب کنند یک راه دسترسی مناسب انتخاب کنند . اما در بین همه آنها ۲ راه رمزی و اثر انگشتی جزو پر طرفدارترین آنهاست .

قفل رمز دار برای کسانی که عاشق ارقام و اعداد هستند

برای افرادی که سر و کار داشتن با ارقام و اعداد را دوست دارند قفل هوشمند رمز دار می تواند بهترین انتخاب آنها باشد .چون راه دسترسی و باز کردن این نوع قفل هوشمند از طریق وارد کردن یک روز مشخص و تعیین شده است
قفل اثر انگشتی مناسب برای افرادی که دنبال راحت ترین راه هستند
مشخصا اینکه شما به محض رسیدن به پشت درب فقط لازم باشد انگشت تان را که همیشه همراه تان هست و نیم خواهد دنبال آن بگردید را روی سنسور قفل بگذارید و درب را باز کنید یکی از راحت ترین راه های باز کردن یک قفل است .