در بسیاری از موارد ، به ویژه در خانه های بزرگ ، مادران به دلیل فشار زیاد کار در خانه قادر به مراقبت از فرزندان خود نیستند. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات امنیت کودکان به خطر بیفتد. خطرات از قبیل گم شدن کودک به دلیل بیرون رفتن از خانه یا دست زدن به وسایل ممنوعه می تواند آسیب جدی به کودک وارد کند. خوشبختانه در دنیای امروز راه حلی برای این مشکل وجود دارد. یک قفل امنیتی با محافظ کودک، از کودکان شما در داخل خانه محافظت می کند.

 

دلایل استفاده از قفل کودک با قفل امنیتی

Child Lock مخصوصاً برای افزایش ایمنی کودکان کنجکاو طراحی شده است. از آنجا که کودکان خردسال از خطرات آن آگاه نیستند ، بهتر است وسایلی مانند چاقوی آشپزخانه یا مواد شیمیایی را دور از دسترس آنها قرار داد. همچنین ضروری است که کودکان در سن های پایین نتوانند درب خروجی خانه را به راحتی باز کنند.

به همین دلیل باید از قفل امنیتی کودک برای افزایش ایمنی کودکان استفاده شود. این نوع سیستم قفل کردن ، دسترسی به قسمت خاصی از خانه را برای افرادی که دسترسی لازم برای باز کردن قفل ها را ندارند غیر ممکن می کند.

 

قفل محافظ کودک

 

نکات مهم هنگام نصب قفل امنیتی کودک

 

استفاده از قفل های امنیتی کودک و نصب آنها محدودیت هایی را برای کودکان ایجاد میکنند ، تا از حداکثر امنیت در فرزندانتان اطمینان حاصل شود.

گاهی اوقات برای محافظت از کودکان بهتر است از وسایل امنیتی دیگر مانند دوربین کنترل کودک یا یک درب محافظت از کودکان نیز در کنار تجهیزات دیگر استفاده شود.

موارد مهم قفل امنیتی در قفل کودک

بچه ها کنجکاو هستند و این یک چیز خوب است. آنها دوست دارند همه درها را باز کنند تا مکانهای مخفی را کشف کنند. اما این نباید به شکلی باشد که به خودشان آسیب بزنند. مکانهای مختلفی در اطراف کودکان وجود دارد که نیاز به استفاده از قفل امنیتی کودک دارند. مهمترین موارد:

 

درب خروجی خانه

مهمترین مکانی که باید در نظر داشته باشید درب خروجی خانه است. بیرون آمدن از خانه بسیار خطرناک است تا زمانی که کودک شما از خطرات و تهدیدهای خارج از خانه آگاه باشد. نصب قفل امنیتی ضد کودک روی درب جلو مانع از ورود مهاجمان و افراد بیگانه به خانه را میگیرد در عین حال مانع از خروج فرزند شما از خانه می شود.

درب کمد ها و کشوها

همانطور که گفته شد ، کودکان کنجکاو هستند و به دنبال هر مکان مخفی برای یافتن آن هستند. یکی از مکانهای خطرناک کمد لباس یا کابیت ها و قفسه هایی هستند که در آنها مواد خطرناک مانند چاقو ، ابزار تیز ، مواد شیمیایی و غیره گذاشته شده است که هر کدام می توانند صدمات جدی به کودکان شما وارد کنند. بنابراین ، یکی از مهمترین کاربردهای قفل دیجیتال محافظ کودک محدود کردن دسترسی به درهای دارای این قفل است.

 

قفل امنیتی کودک

 

ورودی استخر

گزارش شده است که کودکان نوپا بیشترین میزان غرق شدن را در سنین دو تا چهار سال دارند. در آمریكا ، غرق شدن كودكان در استخرها ، دومین علت مرگ و میر غیر عمد است. بنابراین ورودی استخر یکی از مکان های مهم خانه برای استفاده از قفل کودک با قفل امنیتی است. در بسیاری از کشورها استفاده از قفل امنیتی کودک برای ورود به استخر یک الزام و قانون است.

 

ورودی به آشپزخانه

محدود کردن دسترسی به وسایلی مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و غیره بسیار حائز اهمیت است. زیرا می تواند صدمات جدی به کودکان وارد کند. جراحاتی از قبیل گیر کردن کودک در یخچال یا ماشین لباسشویی و در نتیجه مرگ آنها در اثر خفه شدن ، افتادن اشیاء روی کودک ، شوک الکتریکی و غیره می تواند برای عمری کودک شما را به درد سر بیااندازد.

بنابراین بهترین راه برای محدود کردن دسترسی به این دستگاه ها و ابزارهای خطرناک استفاده از قفل امنیتی کودک است.

درب ماشین

اگر با فرزندان خود رانندگی می کنید ، توصیه می شود از قفل کودک با قفل ایمنی استفاده کنید. اگر کودکان به طور تصادفی باز درب ماشین را باز کنند میتواند خطرات جبران ناپذیری را برای آنها ایجاد کند. حتی اگر کودک شما در صندلی راحت خود نشسته باشد. باز ممکن است از کنجکاوی به مشکلاتی برای خود و شما به وجود بیاورد.