امروزه چندین مدل از قفل دیجیتال هوشمند در بازار وجود دارد، اما بیشتر آنها برای درب های ضد سرقت و استاندارد طراحی شده اند. اما به این دلیل که بیشتر خانه ها از دربهای معمولی استفاده میکنند. قفل هایی هم مناسب این درب ها به وجود آمده اند. تا در انواع خانه ها بتوان از این قفل ها استفاده کرد. اما استفاده از آنها روی درب های دوجداره امنیت آنها را بیشتر خواهد کرد.

 

مزایا به کار گیری قفل دیجیتالی در درب های ضد سرقت

 

همانطور که گفته شد استفاده از قفل های امنیتی دیجیتال روی درب های ضد سرقت مزایا بیشتری دارد و امنیت را دوچندان خواهد کرد. و نگرانی گم کردن کلیدها و دسترسی سارقان به دربها را به طور کلی از بین خواهد برد.

با نصب یک دسته هوشمند روی درب ضد سرقت دو درب ، مقاومت درب در برابر نیروهای غیرمجاز افزایش می یابد و دسترسی سارقان به حریم خانه یا محل کار شما را تقریبا غیرممکن می کند.

دلیل این امر به کارگیری، آژیرهای ضد سرفت و قفل های های با زبانه های استیل محکم و سیستم های امنیتی پیشرفته به کارگرفته شده در این قفل ها است. با نصب کردن این قفل ها روی درب ها قدم بزرگی را برای محاقظت از خانه و محل کارتان برداشته اید.

 

ویژگی های دستگیره های دیجیتالی درب های امنیتی

 

زمانی که صاحبان خانه ها از قفل هوشمند روی درب های خانه ها استفاده میکنند باعث میشود که اسایش و راحتی بیشتر داشته باشند، دلایل این موضوع به ظرح زیر هستند.

 

امکان اغام با سایر تجهیزات هوشمند در خانه

 

در صورتی که از سیستم های خانه هوشمند استفاده میکنید. استفاده از دستگیره هوشمندی که بتواند به سایر تجهیزات هوشمند مانند تجهیزات امنیتی هوشمند متصل شود، لازم و ضروری است.

به عنوان مثال این قفل ها این امکان را دارند که بتوانیم آنها را به سیستم هایی مانند دوربین های مدار بسته و سنسورهای امنیتی متصل نماییم.

 

امکان دسترسی بدون کلید به درب ها

 

پیشتر هم گفته بودیم که قفل های هوشمند از کلیدهای مکانیکی برای دسترسی به درب ها استفاده نمیکند و به جای این روش ها از روش های دسترسی دیگری مانند رمز، کارت و اثر انگشت استفاده میکند. حتی مدل های پیشرفته این قفل ها امکان مدیریت به وسیله تلفن همراه را هم دارند.

 

همانطور که گفته شد قفل های هوشمند با استفاده از روش های پیشرفته مانند رمز عبور ، کارت یا اثر انگشت بدون نیاز به کلید قابل باز و بسته هستند. حتی این نوع قفل ها را می توان از طریق تلفن همراه از راه دور کنترل و مدیریت کرد.