ستاره طلایی یک خانه امروزی، قفل هوشمند تشخیص چهره آن است. قفل دیجیتال هوشمند در طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است به طوری که دیگر برای باز کردن آن حتی نیازی به استفاده از موبایل هم ندارید. چرا که قابلیت تشخیص چهره و وای فای به قفل هوشمند اضافه شده است. مهم نیست درب خانه شما فلزی باشد یا چوب گردو ایتالیایی، طراحی‌های متنوعی از قفل دیجیتال هوشمند وجود دارد که شما را مجاب به خرید و نصب آن می‌کند.

گزارش رفت و آمدها

با خرید قفل هوشمند، دیگر فکر زدن نرده‌های فلزی سنگین و قفل سنتی را فراموش کنید. قفل دیجیتال هوشمند همه رفت و آمدها را می‌تواند رصد کند و به شما گزارش بدهد.

از زمانی که قفل دیجیتال هوشمند به اینترنت متصل شد، دیگر نیازی به حضور در نزدیکی آن برای باز کردن درب به روی کسی که پست در مانده است، ندارید. قفل هوشمند زندگی شما را راحت‌تر خواهد کرد.

دیگر لازم نیست شب به شب درب های خانه را قفل کنید و تنها با فشردن یک کلید روی موبایل همه درب ها قفل می‌شود.
خوشبختانه برخی از انواع قفل  می‌توانند در کنار قفل سنتی عمل کنند و نیازی به حذف آن‌ها از روی درب خانه خود ندارید. اگر قرار است میهمانی به خانه شما بیاید و دیر کرده باشید، گزینه «میهمان» قفل هوشمند را فعال کنید تا درب ساعت معین در به روی او باز شود.

با داشتن یک قفل دیجیتال هوشمند دیگر نگران جا گذاشتن دسته کلیدهایتان داخل خانه یا ماشین نخواهید بود، کافی است که موبایلتان یا یک شناسه خاص داشته باشید تا درب به روی شما باز شود.

شناسه خاص می‌تواند همانند قفل دیجیتالی اثر انگشت یا تشخیص چهره باشد یا یک شناسه دیجیتالی NFC دار. زندگی به سرعت در حال پیشرفت است اگر اجازه ندهید که درب خانه شما به روی پیشرفت و تکنولوژی بسته باشید مسلماً در آینده‌ای نزدیک حسرت روزی را خواهید خورد که دست از خرید قفل هوشمند برداشتید.