استفاده از کلید سال های طولانی در کنار ما بوده است. و هنوز هم یکی ار پرکاربردترین وسائلی که هر کسی در کیف و جیبش یکی از آنها را دارد قفل های کلیدی سنتی هستند؛ مصریان باستان اولین کسانی بودند که درهای خود را به قفل های ایمنی مجهز کردند طبیعتا اولین کلیدی هم که گم شد به آنها تعلق دارد. اما امروزه صنعت استفاده از قفل ها به کلی دستخوش تغییرات شده است و قفل هوشمند و قفل دیجیتال جای خود را میان مردم باز کرده است.

از آنجایی که صنعت قفل دائما در حال تغییر است، قفل های هوشمند اخیرا در دسترس قرار گرفته است. به لطف سیستم قفل هوشمند ایمنی منزل می توانیم از آسایش بدون کلید با هوشیاری بیش تر و کنترل رفت و آمد بهره مند شویم.

قفل هوشمند چگونه کار می کند؟

۱٫ کدهای هوشمند کاربران: با در نظر گرفتن کدهای هوشمند برای هر یک از اعضای خانواده شما می توانید از کلیدهای اضافی خلاص شوید و آنها را با کدهای چهار رقمی برای افراد مطمئن و خانواده جایگزین کنید.

ایجاد کد برای فرزندان، پرستار بچه ها، افرادی که برای نظافت به خانه شما رفت و آمد میکنند و غیره هم خیلی راحت است. شما می توانید پس از اتمام کار آن کد را پاک کرده و یا به آن تاریخ انقضا بدهید.

۲٫ هوشیاری و آرامش ذهن: این قفل ها بر روی گوشی شما آلارم می دهند و شما را از باز و بسته شدن درب منزل مطلع می سازند.

اگر فرزندان شما قبل از خودتان وارد منزل بشوند برای هر روز می توانید آلارم بگذارید. اگر قفل درب منزل در ساعات نامشخصی باز بشود شما آلارم ورود غیر منتظره را دریافت خواهید کرد.

۳٫ امنیت با کنترل صدا: شما می توانید با استفاده از گوگل هوم یا آمازون با قفل خود صحبت کنید.

۴٫ سیستم اتوماتیک تصویری: وقتی همه ی سیستم با یک دستگاه کنترل می شود شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.