به این دلایل نصب قفل کارتی هتلی به هتلداران کمک میکند که سود بیشتری داشته باشند

اگر شما هم یک هتلدار هستید مشخصا مهم ترین دغدغه شما ، جلب رضایت بیشتر مشتریان وجذب توریست و مسافران بیشتر و در نهایت هم سود و درآمد بیشتر از هتل است . مسافران و میهمانان این روزهای هتل ها و حتی مسافرخانه های لوکس حتی با دادن هزینه ای متوسط انتظار ندارند که وارد فضایی شوند که به دست آنها کلید بدهند تا درب ها را باز کنند . علاوه بر اینکه قفل های کلیدی باعث ظاهری نا زیبا در فضای راهروها میوشند و قطعا ظاهر زیبای راهرو ها و وردی ها هم در دید اولیه هر میهمان و مسافری که وارد هتل میشود بسیار تاثیر گذار است . پس یکی از گزینه هایی که این روزها پیش روی هر هتلداری است تا بتواند به کمک آن رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد و مطمئن باشد که مسافر بعد از ترک هتل هم همیشه دوست  دارد در سفرهای بعدیش این هتل را انتخاب کند این است که برای درب های ورودی به اتاق ها ازقفل هوشمند کاریتی بسیار شیک و لوکس با ایمینی بالا استفاده کند .

مزایای قفل کارتی هتلی - قفل هوشمند

مزایای قفل کارتی هتلی

مزایای قفل کارتی هتلی برای افزایش سود هتلداران و جذب مشتری

  • یکی از مزایای نصب قفل کارتی هتلی در روی درب اتاق ها لوکس و مدرن شدن ظاهر هتل و راهروها و ورودی هاست . پس اگر در حال حاضر به فکر راه اندازی یک هتل هستید یا یک هتل قدیمی و چند سال ساخت دارید که همچنان روی درب اتاق ها قفل کلیدی نصب است ولی می خواهید آن را بازسازی کنید خرید قفل کارتی هتلی و نصب آن روی درب ها می تواند یک گزینه عالی برای به روز شدن و مدرن شدن مجموعه شما و جذب مشتری بیشتر باشد
  • نصب قفل های کارتی باعث راحتی بیشتر مسافران می شوند چون برای باز شدن فقط نیاز به یک کارت سبک بی دردسر دارند که می توانند همیشه در کیف میهمان هتل باشد و حتی بدون اینکه نیاز باشد کارت را از کیفش بیرون بیاورد با نزدیک شدن میهمان به درب اتاق هتل ، درب باز میشود و به این شکل یکی از دردسرها و دغدغه های  میهمان هتل برای حفظ و نگه داری کلیدهای پر دردسر و سنگین حذف میشود .و مسافران مجبور نیستند هر لحظه نگران گم شدن کلیدهایشان باشند
  • زمانی که یک قفل کارتی روی درب اتاق ها نصب می شود مدیر مجموعه به راحتی می تواند رفت و آمد کارکنان هتل از جمله خدمتکاران و بخش خدمات را به اتاق میهمان چک کند .
  • زمانی که روی درب اتقا های هتل قفل کارتی نصب میشود در زمان هایی که ممکن است در هتل اتفاق های غیر منتظره  مانند آتش سوزی بیافتد به راحتی از طریق سیستم مرکزی هتل مسئولین مربوطه می توانند قفل ها را در یک زمان باز  و به این شکل خروج مسافران و کارکنان راحت تر می شود .
  • زمانی که یک قفل هوشمند روی درب اتاق نصب شده است اگر مسافری حتی کارت قفل هوشمند کارتی را هم گم کند یا فراموش کند که کارت را به هتل تحویل بدهد  متصدی هتل می تواند به راحتی آن کارت را غیر فعال کند و کارت دیگری را جایگزین آن کند .
  • همین با نصب  قفل هتلی کارتی متصدی پذیریش به راحتی می تواند کار پذیرش و خروج و تسویه حساب مسافران را انجام دهد و ساعت ورود و خروج هر میهمان به هتل را از طریق نرم افزار مرکزی کنترل کند .

مشاوره با کارشناس جهت معرفی انواع قفل کارتی هتلی

تلفن تماس: ۰۱ ۴۳ ۷۰ ۶۶ ۰۲۱