قفل دیجیتال را میتوان روی درب های شیشه ای هم نصب کرد، اما این درب ها با درب های معمولی تفاوت دارند، این نوع شیشه از انواع رنگی، چاپ شده و لاکی است که در مقایسه با شیشه معمولی مقاومت بالاتری دارد اما ضخامت یکسانی دارند. این نوع شیشه را سکوریت مینامند که ۵ برابر مقاومت بالاتری دارد. همچنین به این دلیل که از آنها به منظور ساخت درب استفاده میشود، جنس آنها به این صورت است که حتی اگر بشکنند به قطعات تیز و برنده تبدیل نمیشوند، این مسئله باعث کاهش صدمات در طول ساختمان سازی میشود.

اگر میخواهید درب ورودی ساختمان از جنس شیشه ای داشته باشید، استفاده از سکوریت انتخاب مناسبی برای شماست، به این دلیل که این نوع احتمال صدمه رسیدن به انسان را به مقدار زیادی کاهش میدهد.

روی درب های شیشه میتوان انواع قفل ها مانند قفل دیجیتال بدون دستگیره یا دستگیره های هوشمند را نصب و استفاده کرد.

درب های شیشه ای ظاهری زیبا و مدرن به ساختمان شما میبخشند و با نصب یک قفل الکترونیکی روی آنها امنیتشان تا میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
قفل های یوکا مناسب برای نصب روی تمام انواع درب و پنجره با بالاترین کیفیت هستند.یکی از محصولات این شرکت قفل شیشه است که روی درب های شیشه نصب میشود.

این قفل ها دارای سیستم های هوشمند با قابلیت نصب روی تلفن همراه هستند و حتی میتوان از طریق کدهای qr هم اقدام به باز کردن قفل ها کرد.

در صورت ثبت سفارش و خرید این قفل ها کارشناسان ما در محل شما حضور میباند و اقدام به نصب آنها میکنند. تنها کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. تا قفل هوشمند با کیفیت و مقاومت بالا برا در درب منزل خود تحویل بگیرید.