بزرگ کردن کودکان و پرورش داده آنها در دنیای امروزی که هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، میتواند بسیار چالش بر انگیز باشد، استفاده از تکنولوژی هایی مانند خانه هوشمند میتواند فرایند رشد و بزرگ کردن کودکانمان ساده تر شود.
والدین میتوانند با استفاده این سیستم های امنیتی از کودکان خود محافظت کنند، و دسترسی آنها را برای وسایل مختلف کنترل نمایند. اگر شما در خانه کودک نگهداری میکنید میتوانید، از وسایل مختلفی برای نگهداری از او استفاده نمایید.

هوشمندسازی خانه و سلامتی کودکان

برای سلامت بیشتر کودکانتان میتوانید با تجهیزات هوشمند بر سلامت آنها نظارت کنید، تا بتوانید بیش از هر زمان دیگری بر سلامتی آنها نظارت داشته باشید، یکی از این تجهیزات امکان استفاده از گجت های پوشیدنی است که میتواند به صورت آنی، با تماس با اعضای بدن کودک مواردی همچون، دمای بدن، تنفش و ضربان قلب کودک و سایر علائم حیاتی را به شما منتقل کند، حتی این گجت ها به کودک شما کمک میکنند تا برای ارتقای سلامتی اش تحرک داشته باشد؛ و این نظات به صورت مستقیم به گوشی هوشمند شما ارسال خواهد شد.

هوشمند سازی خانه برای کودکان و خواب آن ها

خواب برای کودکان که در سن رشد قرار دارند بسیار مهم و حائز اهمیت است، اگر کودکان به هر دلیلی به اندازه کافی نخوابند، و یا کیفیت خواب خوبی نداشته باشند، سلامتی آنها به خطر خواهد افتاد، برای تامین خواب کودکان و حفظ سلامتی آنها میتوانید از گجت های هوشمندی استفاده کنید که کارهای زیر را انجام میدهند.

  1. جمع کردن و باز کردن پرده های اتاق خواب کودک در زمان های مشخص
    خاموش کردن لامپ ها و کاهش نور آنها در ساعت مشخص شب
  2. – پخش موسیقی ملایم و یا داستان و نور پردازی برای آرامش خواب کودک
  3. قطع ارتباط تلویزیون و وسایل الکترونیکی این چنینی

نظارت بر کیفیت هوا در خانه هوشمند

با استفاده از این امکان میتوانید برای حفظ ایمنی و امنیت کودکتان در برابر عوامل و تهدیدات محیطی، مانند جمع شدن گاز و.. در محیط از سنسورهای دود استفاده نمایید، این سیستم ها میتوانند دود، منواکسید کربن و گاز را در خانه اندازه گیری کرده و به شما اطلاع دهد. خصوصا اگر کودک شما دچار بیماری های تنفسی است این سنسور میتواند بسیار مفید باشد.

ایمنی کودک در خانه هوشمند

با نصب کردن سنسور روی کابینت و درب ها میتوانید کودکان را از مواد مضری که در پیرامون آنها وجود دارد دور کنید. کودکان نوپا و کوچک بساز کنجکاوند و دوست دارند به هر جایی سرک بکشند، با متصل کردن گجت های هوشمند و قفل دیجیتال کابینت میتوانید امنیت و آسایش کودکانتان را فراهم نمایید.