از گذشته تا امروز قفل ها ابزار هایی برای محافظت از درب های ساختمان و وسایل ارزشمند داخا آن بوده اند، در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در این  صنعت و ورود تکنولوژی های جدید به این عرصه خیال افراد  از بایت حفظ اموال ارزشمندشان راحت شده است. در این نوشته شما را با وسیله ای جدید برای حفاظت از اموالتان آشنا میکنیم.

تاریخچه تولید قفل ها

نخستین بار در سال ۱۸۰۰ میلادی اولین قفل های جهان ساخته شده اند ومورد استفاده قرار گرفتند، به دلیل اهمیت بالای امنیت و استقبال خوبی که از این وسیله انجام شد، صنعت قفل سازی تبدیل به یکی از بزرگترین صنایع جهان شد. هدف از معرفی این ابزار در آن زمان حفظت از اموال ارزشمند بوده است.

پس گدشت سال ها از اختراع این وسیله مفید و کاربردی نسل جدیدی از آنها به نام قفل هوشمند وارد بازار شده است که امکانات فوق العاده و باور نکردنی ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

قفل های قدیمی یا مکانیکی از ارزان ترین مدل قفل های موجود در بازار هستند که نصبشان نیاز به تکنولوژی و دانش خاصی ندارد و هر کسی میتواند آنها را نصب کند، اما متاسفانه به دلیل اینکه روشی که برای ساخت آنها بکار گرفته شده است قدیمی است همه سارقان روش باز کردن آنها را میدانند و میتوانند به سادگی آنها را باز کنندو به داخل خانه شما دسترسی داشته باشد.

اما قفل دیجیتال و هوشمند تکنولوژی پیشرفته ای دارند که هر کسی قادر به هک کردن آنها و دسترسی به آنها را ندارد و به همین دلیل با نصب آنها خیالتان راحت است که کسی نمیتواند به سادگی به اموال ارزشمندتان دسترسی داشته باشد و خیالتان از بابت اموال ارزشمند و خانواده تان راحت خواهد بود. برای تهیه این محصول با مشاوران ما تماس بگیرید.