زمانی که برای خرید قفل دیجیتال به بازار میروید باید بدانید که مواردی را برای خرید در نظر بگیرید، به این دلیل که قفل های زیادی با امکانات مختلف در بازار وجود دازند.
بسیاری از قفل هایی که در بازرا وجود دارند بی کیفیت هستند و ارزش خریدن ندارند، برای اینکه بدانید بهترین مارک کدام است و آیا قفلی که انتخاب کرده اید کیفیتی خوبی دارد یا نه باید مواردی را در نظر بگیرید، در ادامه این موارد را بررسی میکنیم.

ویژگی های قفل های در با امنیت بسیار بالا

زمانی که به دنیال خرید قفل هایی هستید که میخواهید بدانید امنیت بالایی دارند یا نه باید در ابتدا ویژگی های قفل ها را بدانید تا بتوانید قفل مناسبی را انتخاب کنید.
پیش از اینکه اقدام به خرید قفل کنید باید امکانات آن را در نظر داشته باشید، یعنی بدانید که قفل را برای چه مکانی میخواهید، این مورد ویژیگی ها و امکانات لازم را مشخص میکند.

نیازی نیست که قفلی که انتخاب میکنید تمام ویزگیهایی که قفل ها درند را داشته باشد اما مهم است که قفل مورد نظر ویژگی هایی داشته باشد که بتوان آن را در مکانی که مد نظر دارید استفاده کرد و کاملا مناسب آن فضا باشد.
قدرت پیچ و مهره
قفلی که ایمنی بالایی دارد باید دارای بدنه محکمی باشد، داشتن بدنه با استحکام بالا باعث میشود که فل به راحتی شکسته نشود و در برابر فشار بیش از ایستادگی بالایی داشته باشد.
قفل هایی که امنیت بالایی دارند پیچ و مهره های فولادی و سختی دارند که باعث میشود در برابر ضربات سخت نشکنند و سارقان نتوانند به داخل خانه راه پیدا کنند. همچنین سارقان نمیتوانند به راحتی با استفاده از اره و .. پیچ های فولادی را ببرند.

پیچیدگی سلیندر قفل
هر قدر پیچیدیگی سیلند رقفل بیشتر باشد درک آن برای سارقان سخت تر است و مجرمان نمیتوانند به راحتی آن را باز کنند. هر قدر قفلی را انتخاب کنید که پیچیدگی بیشتری داشته باشد احتمال اینکه توسط سارقان باز شود خیلی کمتر است.