دنیایی که در آن زندگی میکنیم از تکنولوژی های نوینی جهت زندگی استفاده میکند، این روزها که امنیت نوین ارزش پیدا کرده است و در تمام مکان ها اعم از مدارس، خانه ها و ادارات باید از این روش برای تامین امنیت استفاده کرد، یکی از بهترین گزینه ها برای سهولت زندگی در استفاده از روش های هوشمند سازی و خانه های هوشمند هستند.

هوشمند سازی این روز ها به کمک مردم آمده است و از این تکنولوژی ها برای کمک به زندگی استفاده میشود اما مهمترین مسئله در هر مکانی امنیت است، به دلیل اهمیت امنیت مهم است از قفل هایی استفاده کنید که امنیت درب ورودی و پنجره های خانه را تامین کنند و در عین حال بتوان آنها را به دیگر سیستم های هوشمند هم متصل کرد. در ادامه به مبحث امکان اتصال قفل دیجیتال به سایر سیستم ها اشاره میکنیم.

بررسی امکان اتصال قفل درب هوشمند به سایر سیستم ها

همانطور که گفتیم اتصال قفل ها به سیستم های امنیتی و هوشمند دیگر بسیار اهمیت دارد، سیستم های امنیتی مانند، حسگر ها، زنگ های هشدار، دوربین مدار بسته و چشمی دیجیتال میتواند برای تامین امنیت بسیار مفید باشد و حتی امنیت را دو چندان کند.

برای مثال اگر فردی قصد داشته باشد به قفل هوشمند دسترسی غیر مجاز داشته باشد میتوانید با استفاده از دوربین های امنیتی از محل فیلم برداری کنید و سپس دوربین ها را چک کنید.

زنگ های هشدار هم از دیگر سیستم های امنیتی است که در تاثیر زیادی در امنیت دارد به این صورت که اگر فردی بخواهد وارد خانه شما شود و سرقت انجام دهد زنگ های هشدار به صدا در خواهند آمد. و شما و پلیس را مطلع میکنند.

از دیگر سیستم های هوشمند و امنیتی هم میتوان به حسگر حریق اشاره کرد، این حسگر ها پس از تشخیص دود آلارم هشدار میدهند و به این دلیل که میتوان آنها را قفل متصل کرد درب ها پس از تشخیص دود باز میشوند تا فردی پشت درب در آتش سوری نماند به این دلیل که در زمان های آتش سوزی درب و فلزات به شکلی میشوند که نمیتوان آنها را باز کرد. اما قفل هوشمند با اتصال به این حسگر کار را در زمان های بحرانی راحت میکند.