بهترین هتل ها، هتل هایی هستند که رضایت مشتریان را جلب کنند. جلب رضایت مشتریان هتل ها با بکار گیری ابزار های دیجتال و هوشمند یدست می آید در اداکه این نوشته برخی از تجهیرات پیشرفته در هتلداری را معرفی خواهیم کرد.

ورود بدون کلید

یکی از راه های تامین امنیت مسافران و مهمانان هتل ها استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و قفل های هوشمند در هتلداری است، استفاده از قفل هایی که برای بازکردنشان نیاز به کلید های مکانیکی یا حتی کارت های فیزیکی نباشد این روز ها مورد توجه هتل داران قرار گرفته است.

برخی از هتل ها از تکنولوژی های بدون کلید مثل تلفن همراه یا رمز برای باز کردن دربها استفاده میکنند که مرود استقبال مهمانان هتل ها قرار گرفته است.

مثلا برخی هتل ها تجهیزاتی مانند دستبند های دارای تکنولوژی RFID را در اختیار کاربران قرار میدهند، درست است که این تجهیرات هم فیزیکی هستند اما احتمال سرقت یا گم شدن آنها خیلی کمتر از کلید های قفل های مکانیکی است.

از پیشرفته ترین هتل های جهان و سیستم های هتلداری در آنها میتوان به هتلداری در آمریکای شمالی اشاره داشت که در برخی از هتل ها امروزه از قفل های اثرانگشت و شبکیه چشم هم استفاده میشود که امنیت فوق العاده بالایی دارند و میزان رضایت کاربران از هتل ها را افزایش میدهند.

اسکنرهای مادون قرمز

یکی از رایج ترین شکایات مهمانان در هتل ها ورود کارمندان هتل در زمان استراحت به اتاق است. در هتل های مختلف اقدامات مخصوصی برای جلوگیری از این مشکل انجام میشود مانند قرار دادن کلید روی دستگیره یا درب آویزهای مخصوص. اما در هتل های جدید تر از تکنولوژی های دیگری هم استفاده میشود.

یکی از این تکنولوژی ها حسگر مادون قرمز است، در هر یک از اتاق های این هتل ها یک حسگر مادون قرمز تعبیه شده است که به وسیله آن گرمای بدن افرادی که در اتاق هستند تشخیص داده میشود و اگر فردی در اتاق حضور داشته باشد کارمندان از حضور فرد اطلاع خواهند داشت و برای او مزاحمت ایجاد نمیکنند.

در این نوشته دو مورد از تجهیزات پیشرفته هتلداری را بررسی کردیم اگر قصد دارید با این تجهیزات آشنایی بیشتری داشته باشید یا قصد خرید قفل دیجیتال هوشمند را دارید، با ما تماس بگیرد.