استفاده از قفل های با امنیت بالا امروزه از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است، از آنجایی که در سال های اخیر مردم به دنبال راه حلی هستند که با استفاده از آن بتوانند راحتی و امنیت را تضمین کنند. از آنجایی که برخی از اینقفل ها قیمت بالایی دارند در این نوشته یکی از انواع آنها را بررسی خواهیم کرد که قیمت پایین تری دارند و راه حلی بهینه برای بالابردن امنیت خانه ها هستند.

استفاده از این نوع قفل دسترسی چندین نفر را با استفاده از کلید دیجیتالی و رمز فراهم میکند و آنها تنها برای دسترسی به درب لازم است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن رمز را وارد کنید تا بتوانید به قفل دسترسی داشته باشید.

البته این قفل ها را میتوان با روش های دیگری مانند کلید مکانیکی هم باز کرد، این کار بیشتر زمانی انجام میپذیرد که شارژ باتری قفل به پایان رسیده باشدو یا تلفن و کارت در دسترس نباشد.

مزیت های استفاده از قفل رمزی چه چیزهایی است؟

قفل های رمزی استفاده از کلید های مکانیکی را بی معنی کرده اند و دیگر زمانی که از آنها استفاده میکنید نیازی که نگران مفقود شدن کلید هایتان باشید.

به سادگی می توانید رمز عبوری جدیدی را برای قفل تعریف کنید بدون اینکه میاز باشد زمان یا هزینه زیادی را صرف کنید. قفل های رمزی هم انواع قفل های دیجیتالی هستند و مانند قفل دیجیتال میتوان آنها را به تلفن همراه متصل کرد وو از راه دور کنترل نمود.

امکان تعریف چندین رمز

با استفاده از این قفل می توانید برای شخاص مختلف با توجه به سطح امنیتی که در نظر دارید، رمزهای عبور مختلف تعریف کنید. مثلا استفاده از رمز مادر برای صاحبان خانه یا کسب و کارها که با استفاده از آن بتوانند همه درب ها را باز کنند و یا رمز عبور موقت برای افرادی که نمیخواهید به برای مدت طولانی به قفل دسترسی داشته باشند.

صفحه لمسی هوشمند

برخوردار بودن از صفحه لمسی با نور پس زمینه و هوشمند باعث میشود که حتی در تاریکی شب زمانی که برق هم قطع باشد بتوانید دکمه های لمسی را مشاهده کرده و درب را باز کنید.