این قفل دیجیتال یکی از راهکارهایی است که میتوان با اثر انگشت، صفحه کلید و گزینه های دیجیتالی دیگر به شما ارائه می دهند. آیا می دانستید که یک قفل بدون کلید به شما آسایش را هدیه می کند و محیط زیست را هم پاکیزه نگه می دارد؟

قفل دیجیتال به راحتی از طریق یک برنامه ی موبایل در دسترس هستند و دیگر نیازی به صرف هزینه و مواد اولیه برای ساخت کلید های یدک (وقتی گم می شوند یا جایی می مانند) نیست. هر چقدر از این منابع کمتر استفاده شود محیط زیست سالم تری خواهیم داشت.

دنیای پاکیزه تر تنها با یک قفل دیجیتال

تمامی این قفل ها مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شوند و پی وی سی در آنها به کار گرفته نمی شود و مطابق با قوانین RoHS و WEEE می باشد. این قفل ها ۷۱ درصد کمتر از قفل های سیم پیچی شده انرژی مصرف می کنند، بنابراین شما هزینه ی برق کمتری را می پردازید.

علاوه بر این، قفل هوشمند دارای برق کم مصرف و طولانی مدت هستند و فقط ۱۶ ساعت در سال (یا ۴ ساعت در هر ۳ ماه) باید شارژ شوند. باتری این قفل ها ۵ سال عمر مفید دارد و کاملا بازیافت شدنی است. در حقیقت، ۹۰ درصد از اجزای این قفل ها قابل بازیافت هستند.

سخت افزار پیش ساخته

یکی از نکات منفی ساخت قفل جدید هزینه های نصب و ارتقای سیستم می باشد. برای نصب اکثر مدل های قفل دیجیتال موجود باید درهای جدید، دستگیره جدید و غیره خریداری شوند تا با سیستم جدید سازگار باشد. به عبارت دیگر، این قفل ها به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و درها و دستگیره های قبلی خود را نگه دارید.

قفل های بی سیم و بدون دردسر

وقت طلاست و جور کردن این قفل ها زمانبر و نیازمند صرف انرژی و هزینه است. قفل های جدید عموما بدون سیم پیچی می باشند و به عبارتی نصب آنها وایرلس است. پس از نصب قفل هوشمند شما می توانید با رمز گذاری بر روی آنها از امنیت بالاتر برخوردار شوید.