مشخصا یکی از دردسرهای قفل های کلیدی همیشه این بود که در هنگام خارج شدن از منزل یا محل کار مجبور بودیم دائما چک کنیم که درب را حتما قفل کنیم ، اما با نصب قفل اتوماتیک هوشمند حتی لازم نیست لحظه ای مکث کنید و بخواهید درب را قفل کنید .

قابلیت قفل شدن اتوماتیک

این روزها با این همه مشغله کاری که همه ما داریم واقعا اینکه همیشه حواسمان باشد که با هر بار بیرون رفتن از درب ، حتما درب را قفل کنیم واقعا کار سخت و طاقت فرسا و زمان بری است . و اگر هم حتی یکبار فراموش کنیم که قفل درب ها را چک کنیم قطعا در همین زمان ممکن است منزل یا محل کار ما دچار سرقت دزدانی که به کمین نشسته اند شود .

اما یکی از قابلیت های قفل دیجیتال این است که شما در هنگام خروج اصلا نیاز نیست به قفل کردن آن فکر کنید چون بعد از حدود ۳ ثانیه بعد از خروج شما قفل هوشمند به صورت اتومات قفل می شود و نیازی به چک کردن شما یا قفل کردن نیست .

یا تصور کنید زمانی که می خواهید به یک سفر طولانی بروید و در لحظه آخر فراموش میکنید که درب را قفل کرده اید یا نه و باید کل سفرتان را در این شک و تردید سپری کنید و در نهایت هم بعد از سفر و برگشت به خانه یا محل کار با یک منظره به هم ریخته از منزل یا محل کارتان مواجه شوید که همه وسایل با ارزش تان به سرقت رفته است ، چه قدر می تواند غم انگیز و ناراحت کننده باشد .

در صورتی که با نصب قفل هوشمند ، هم دیگر نگران بسته و قفل شدن درب نیستید چون این کار به صورت اتومات انجام میشود و هم اینکه به راحتی می توانید از راه دور و از طریق گوشی موبایل تان وضعیت درب و منزل تان را دائما چک کنید و مطمئن باشید که هیچ ورود و خروج غیر مجازی اتفاق نیافتاده است