یکی از جدید ترین مدل های قفل دیجیتال ، قفل شخصی هوشمند است، این محصول دارای سنسور های ویژه ای است که به وسیله اثر انگشت کار میکنند. و با داشتن امکانات تشخیص اثر انگشت امکان دسترسی سایر افراد به قفل را غیر ممکن میکند.

به این دلیل به این مدل قفل هوشمند شخصی میگویند که علاوه بر قابلیت باز شدن به وسیله اثر انگشت، قایلیت اتصال به تلفن های همراه را هم دارند، یعنی میتوانید با در دست داشتن تلفن همراهتان قفل را باز کنید.

قفل هوشمند شخصی امنیت و حریم خصوصی شما را تامین میکند و زمان هایی که دسترسی به برق ندارید میتوانید از آن برای شارژ کردن تلفن همراهتان استفاده کنید.

سرعت تشخیص بالای سنسور های اثر انگشت این قفل ها باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. این قفل ها این قابلیت را دارند تا اثر انگشت را در مدت زمان ۱ دهم ثانیه تشخیص دهد و اگر فردی قصد داشته باشد قفل را به صورت غیر مجاز باز کند، سریعا تشخیص میدهد و آژیر را به صدا در می آورد.

ویژگی منحصر به فرد این قفل ها که نمیتوان آن را در هیچ یک از قفل های دیجیتالی موجود در بازار یافت هشدار اتمام باتری قفل روی تلفن همراه است، با این قابلیت نیازی نیست که نگران پایان شارژ باتری باشید، به این دلیل که هر زمانی نیاز به شارژ کردن باتری باشد پیامی روی تلفن همراهتان دریافت خواهید کرد.

میتوانید تمام موارد موجود در این قفل را کاملا شخصی سازی کنید، به این معنی که میتوانید دسترسی های مختلفی برای افراد گوناگون به صورت کاملا شخصی سازه ایجاد کنید، تا ۲۰۰ نفر را میتوانید در سیستم این قفل ها بیافزاید.

قیمت فوق العاده این قفل ها و امکان استفاده از آنها روی انواع های درب پنجره باعث محبویت بالای آنها شده است و افراد زیادی روی به استفاده از آنها آورده اند.