قفل های دیجیتال به دلایل مختلف برای افراد مختلف با اهداف و سلیقه های مختلف می توانند بهترین گزینه برای قفل های منزل باشند. در این مقاله به سه دلیل این ادعا پرداخته شده است

اما حتی امروزه در بسیاری از مکان ها و خانه ها از قفل های سنتی استفاده می شود! شاید درک این مسئله دشوار باشد که در عصر رایانه ها و اینترنت ، مردم هنوز از قفل های سنتی استفاده می کنند! آنها کاملاً غیرفعال نیستند!

نگاهی به پیشرفت قفل های امنیتی در سال های اخیر

اما با گذشت زمان ، فناوری با سرعت بالایی پیشرفت می کند. به همین دلیل امروزه تعداد بیشتری از افراد به قفل دیجیتال روی می آورند! بیایید نگاهی به برخی از آمارها بیندازیم!

گزارشی از انجمن الکترونیک مصرف کننده نشان داد که حدود ۲ درصد از خانه های دارای سیستم اتوماسیون هوشمند قفل دیجیتال نصب کرده اند. این نشان می دهد که مردم امنیت خانه را به بخش مهمی از فناوری اتوماسیون منزل تبدیل می کنند!

این مورد در بخش امنیتی اخیراً با معرفی بیومتریک و سایر فناوریهای مشابه شتاب گرفته شده است!

این وبلاگ در مورد چرا قفل های دیجیتال گزینه بهتری برای امنیت منزل امروز صحبت می کند ، بنابراین اجازه دهید نکات خود را بعداً در این نظرات بیان کنیم.

استفاده از قفل های بدون کلید

این امر استفاده از کلیدها و مشکلات و چالش هایی را که فرد هنگام استفاده از کلید دارد از بین می برد! شما دیگر نیازی به نگرانی در مورد قرار دادن کلید اشتباه ، داشتن مکانی برای نگه داشتن کلید اضافی یا اطمینان از داشتن کلید اضافی در مواقع اضطراری ندارید.

با استفاده از قفل هوشمند ، تلفن همراه شما به عنوان یک کلید عمل می کند یا برای باز کردن قفل آن از کد استفاده می کنید.

تفاوت اصلی قفل سنتی و قفل هوشمند در این است که حالت دوم راحتی بیشتری نسبت به قفل دیجیتال معمولی فراهم می کند.

معمولاً این قفل های هوشمند مکانیزم های مختلفی برای باز کردن دارند. مهم نیست از چه مکانیکی برای باز کردن قفل استفاده می شود ، قطعاً از کلید بهتر است!

اشتراک گذاری دسترسی بسیار آسان و آسان می شود. شما می توانید قفل تلفن همراه خود را به طور موثری مدیریت و کنترل کنید!

دسترسی بسیار ساده

قفل های هوشمند معمولاً توسط برنامه های اختصاصی خود مدیریت می شوند. این برنامه ها دارای ویژگی های مدیریتی بیشتری هستند. به عنوان مثال ، Lock در KeyNIE دارای برنامه قفل KeyNIE است که مدیریت قفل آسان و دسترسی کاربر را تضمین می کند.

سایر قفل های هوشمند نیز دارای اپلیکیشن هستند که باعث می شود عملکرد آن مطمئن شود!

قابلیت تعیین دسترسی مهمان

دیگر برای دسترسی دادن به مهمانان برای ورود به منزلتان لازم نیست که کلید خود را به کسی قرض دهید یا لازم باشد کلید را زیر گلدان قرار دهید تا بتوانند آن را بیابند.

قفل های هوشمند این کار را برای شما بسیار آسان می کند. دسترسی را از طریق eKeys به اشتراک بگذارید یا رمز عبور خود را با شخصی که می خواهید و درست است به اشتراک بگذارید!

شما می توانید به محض اتمام کار دسترسی را لغو کنید! قفل های هوشمند مانند KeyNIE همچنین به شما امکان دسترسی برنامه ریزی می دهد! وقتی eKey را با شخصی به اشتراک می گذارید ، eKey موقت یا دائمی را تنظیم کنید! بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ابطال دسترسی مهمانان نیست.

ظاهری زیباتر از قفل های سنتی

این قفل ها معمولاً از نظر زیبایی شناسی بهتر از قفل های سنتی هستند که طراحی مشابهی دارند. هیچ کس نمی خواهد یک وسیله غیر جذاب را در خانه خود ، به خصوص در درهای آنها نصب کند!

این قفل ها به طور کلی براق و شیک هستند و ظاهر خانه و درب شما را تقویت می کنند! بنابراین ، اگر نگران ظاهر آن هستید ، خرید قفل هوشمند مناسب هرگز به شما آسیب نمی رساند؟

ایمنی بسیار بالا

با توجه به ویژگی هایی که این قفل های هوشمند ارائه می دهند ، نسبت به قفل های سنتی از لحاظ امنیتی بهتر کار می کنند.

ویژگی هایی که مدیریت و نظارت بهتر قفل را دارند ، اطمینان حاصل می کنند که هیچگونه نفوذی انجام نشده است و هرگونه دسترسی غیرمجاز فوراً ضبط می شود.

همچنین ویژگی های آن به شما امکان می دهد قفل خود را از راه دور مدیریت کنید و اعلان های وضعیت قفل را در زمان واقعی دریافت کنید.

امکان گزارش گیری

این ویژگی در همه این قفل های هوشمند وجود دارد. می توانید به تمام اطلاعات قبلی دسترسی پیدا کرده و آنها را از طریق برنامه به اشتراک بگذارید.

فرض کنید eKey را با یک دوست به اشتراک گذاشته اید. سپس ، هر وقت دوست شما از این دسترسی برای باز کردن قفل درب استفاده می کند ، در برنامه درباره اینکه چه کسی در را باز کرده است ، نوع eKey استفاده شده و زمان باز شدن آن ، یک اعلان فوری در برنامه دریافت خواهید کرد. به عنوان مدیر ، می توانید به همه این اطلاعات در گزارش خود دسترسی پیدا کنید.