سال های اخیر تکنولوژی های هوشمند جدیدی وارد بازار شده اند که هر یک امکانات ویژه ای را برای افزایش سهولت در زندگی در اختیار ما قرار میدهند. در ادامه این مقاله شما را با چند مورد از جدیدترین تکنولوژی های هوشمند در جهان آشنا خواهیم کرد.

امکان کنترل از راه دور وسائل

یکی از تکنولوژی های جدیدی که در سال های اخیر استفاده از آنها رواج زیادی پیدا کرده است، استفاده از هاب تکنولوژی جهت کنترل کردن وسایل منزل از راه دور است، با استفاده از این تکنولوی میتوان تمامی وسائل هوشمند خانه مانند چراغ ها، لوازم صوتی و تصویری و لوازم الکتریکی را کنترل کرد.

کنترل سیستم هوشمند به وسیله دستیار صوتی هوشمند

با استفاده از یک home pode میتوانید تمام دستورات خود برای کنترل کردن لوازم منزل را به شکل صوتی و با صدای خودتان ثبت کنید، در این حالت هر زمانی که بخواهید به عنوان مثال چراغ ها را خاموش کنید تنها کافی است به دستیار صوتیتان اعلام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

استفاده از لامپ های هوشمند

از دیگر تکنولوژی های خارق العاده امروزی استفاده از لامپ های هوشمند است، لامپ های هوشمند را میتوان به وسیله تلفن همراه، دستیار صوتی و.. به سادگی کنترل کرد.

پلاگین های هوشمند

پلاگین های هوشمند هم از تکنولوژی‌های کنترل از راه دور محسوب میشوند که به وسیله آنها میتوانید از راه دور به عنوان مثال قهوه ساز را روش کنید یا فر و گاز را روشن و یا خاموش کنید. این ابزار ها با استفاده از تکنولوژی وای فای باهم ارتباط برقرار میکنند.

محصولات امنیتی هوشمند

از دیگر مسائل مورد اهمیت در زندگی های امروزی داشتن امنیت است،تامین امنیت و آرامش در زندگی های امروزی به وسیله قفل هوشمند و قفل دیجیتال امکان پذیر است. با نصب این قفل ها روی درب های ورودی منزل خیالتان از بابت امنیت و آسایش در منزلتان راحت خواهد بود.