یکی از نگرانی هایی که اغلب افراد دارند امنیت خانه پس از خارج شدن از خانه است، بسیاری از مردم پس از اینکه از خانه خارج میشوند استرس میگیرند که آیا درب را بسته اند یا خیر؟  و یا کلید های خود را داخل خانه جا میگذارند، استفاده از قفل دیجیتال تمام این مشکلات را حل کرده است و دردسرهای استفاده از کلید ها را با استفاده از دسترسی اثر انگشتی یا  هوشمند فراهم میکند.

آیا قفل های دیجیتال امن هستند؟ سیستم های پیشرفته در قفل های هوشمند باعث شده اند که بتوان امنیت را تا حد زیادی تامین کرده و زمان هایی که خطراتی مانند، اتش سوزی، سرقت و … هشدار میدهد.

و در مواقع مقابله با خطر آلارم داده و شما را مطلع میکنند. تا اگر شخصی میخواست به آن دسترسی داشته باشد زود مطلع شوید و پلیس را در جریان بگذارید.

منبع تغذیه قفل الکترونیکی

شاید با شنیدن نام قفل های الکترونیکی یا برقی فکر کنید که این قفل ها  را باید به برق متصل کرد، اما بر خلاف نام این قفل ها، تنها با یک باتری قلمی کار میکنند و نیاز به سیم کشی ندارند و مصرف انرژی بالایی ندارند و با اتصال به باتری کار میکنند و به هیچ وجه نیازی به سیم کشی داخلی برای استفاده از آنها نیست.

از انجایی که تامین انرژی آنها تنها توسط یک باتری قلمی انجام میپذیرد انرژی زیادی مصرف نمیکنند و هر چند ماه یکبار میتوان باتری آنها را تعویض کرد.

برخی دیگر از این قفل ها هم توسط باتری های لیتیوم یونی کار میکنند و این باتری ها مانند باتری گوشی قابل شارژند و مصرف انرژی فوق العاده پایینی دارند.

از این لحاظ که باتری ها بعد از مدتی تمام میشوند، دغدغه بسیاری از افراد این است که اگر زمانی باتری تمام شود پشت درب خواهند ماند یا افراد ناشناس به آن دسترسی خواهند داشت.

اما این وسیله طوری طراحی شده است که میتواند زمانی که باتری تمام میشود به شما اطلاع دهد. حتی اگر زمانی یادتان رفت باتری را تعویض کنید درب به شکل خودکار قفل میشود و میتوانید با استفاده از کلید یدکی آن را باز کنید.و افراد غریبه نمیتوانند به آن دسترسی داشته باشند.