قفل دیجیتال یکی از محصولاتی است که استفاده از آنها رواج زیادی پیدا کرده است و در مکان های مختلفی از آنها استفاده میشود، اما سوالی که همواره پرسیده میشود این است که آیا استفاده از قفل دیجیتال در خانه و محل سکونت به صرفه است؟ و آیا باید از آنها روی درب ها استفاده کنیم؟

چرا باید قفل های دیجیتالی نصب کنید؟

این قفل ها امنیت خانه را افزایش میدهند و به زیبا تر دیده شدن آنها کمک میکنند، به همین دلیل سازمان ها و ادارات ترجیح میدهند که برای تامین امنیت از آنها استفاده کنند، تا دارایی ها و پرسنلشان در امان باشند.

عملکرد این قفل ها چگونه است؟

این قفل ها انواع مختلفی دارند و قفل کارتی، دیجتال، قفل هوشمند و الکترونیکی از انواع مختلف این قفل هاست، هر یک از این قفل ها نحوه دسترسی مختلفی دارند برخی از آنها به وسیله کارت باز میشوند، برخی به وسیله اثر انگشت و حتی تلفن همراه، به همین دلیل از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار اند.

قابلیت های قفل دیجیتال چیست ؟

احتمالا تا کنون متوجه شده باشید که به راستی یک قفل دیجیتال می تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود سطح امنیت منزل تان داشته باشد و پاسخ سوال : چرا قفل دیجیتال نصب کنیم ؟ را دریافته اید . قفل های امنیتی دیجیتالی متعددی با پیچیدگی و ایمنی متفاوت در بازار عرضه شده که می توانید از میان آن ها گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید .

انتخاب بهترین قفل برای نصب روی درب منزل

مزایا استفاده از این محصول و انواع آن را باهم بررسی کردیم، اکنون نوبت آن میرسد که بدانیم چه قفلی برای ما مناسب تر است، اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که قصد نصب این محصول را در چه مکانی دارد و سپس با توجه به جنس درب و اندازه آن قفلی متناسب را انتخاب نمایید.
دیگر مسئله این است که آیا قصد دارید قفل را در درب ساختمان نصب کنید و عمومی است یا تنها میخواهید درب آپارتمانتان را مجهز به این تکنولوژی جدید نمایید؟