خانه پناهگاه واقعی هر کسی است، مکانی که می توانید بدون حواس پرت زندگی روزمره ، به آن بروید و استراحت کنید. بعد از یک روز طولانی و سخت در دنیای واقعی، تنها چیزی که باعث آرامش شما می شود ، رفتن به خانه و استراحت است. اما آیا می توانید به راحتی استراحت کنید؟ آیا خانه شما امنیت لازم را دارد؟ اگر جواب شما خیر است ، وقت آن است که از دستگیره امنیتی هوشمند استفاده کنید.

وقتی به دنبال یکی از بسیاری از قفل های با امنیت بالا در بازار هستید ، باید هزینه کنید که بدانید کدام مارک ها ارزش فکر کردن را دارند. ممکن است محصولاتی از شرکت های با کیفیت پایین در بازار وجود داشته باشد ، اما اگر انتظار دارید قفل های شما با ارزش باشد ، مواردی وجود دارد که باید بدانید. اکثر مردم به امنیت اهمیت نمی دهند ، اما اگر شما اکثریت نیستید ، وقت آن است که به همه موارد مورد نیاز برای بهترین قفل در امن ترین آنها نگاهی بیندازید.

دستگیره امنیتی روشی آسان و مقرون به صرفه برای افزایش امنیت خانه است. دسترسی به این محصولات از طریق روشهای ایمن مانند اثر انگشت یا تلفن هوشمند و کارت است، قفل کارتی، قفل الکترونیکی، قفل دیجیتال و قفل هوشمند از انواع روش های دسترسی هستند. همچنین راحتی رفت و آمد را برای شما فراهم می کند.

نقاط ضعف را به نقاط قوت خانه تبدیل کنید

طبق آخرین آمار FBI در مورد سرقت منازل ، بیشتر سرقت ها از طریق درب های پیشین خانه ها رخ داده است. درصد مشخصی از این آمار از طریق درب پیشین و قفل های آنها رخ میدهد، اما بیشتر آنها مربوط به قفل های بی کیفیت است. دسته امنیتی با ویژگی های امنیتی زیادی ، سارقان را از خانه شما خارج می کند.

خانه ها مهمترین شما دارایی های شما هستند، بنابراین امنیت خانه ها باید اولویت اصلی شما باشد. به یاد داشته باشید که درب پیشین خانه ها از مهمترین سد های امنیتی هستند، بنابراین امنیت آن ها مهمترین احتیاط برای پیشگیری کردن از تهدیدات خارجی به خانه است.

کاربرد اصلی دستگیره های امنیتی چه چیزی است؟

قفل دیجیتالی در مقایسه با قفل الکترونیکی های دیگر از امنیت بهتری برخوردار است، سه اصل کلی در ساخت قفل های امنیتی از آنها بهره گرفته شده است، شکستن قفل ها، دسترسی به آنها و دسترسی های بدون کلید هستند، گذشتن از این سد حتی برای سارقان حرفه ای هم بسیار دشوار است ولی تقریبا همه سارقان روش های دسترسی به قفل های مکانیکی سنتی را میدانند.

 

دلایل برتری دستگیره امنیتی نسبت به قفل مکانیکی

اولین و بهترین، برتری قفل های امنیتی در مقایسه با قفل های مکانیکی، دسترسی بدون کلید به این قفل ها است، برای باز کردن و دسترسی داشتن به این قفل ها نیازی به بکارگیری کلید نیست و همین موضوع باعث میشود که، دیگر درد سر های حمل کلید را نداشته باشید و هزینه های زیادی را برای حمل آنها نپردازید.

همچنین در صورتی که فردی به دسترسی به قفل امنیتی شما دسترسی داشته باشد، میتوانید به سادگی با استفاده از نرم افزار دستگیره امنیتی آن را تغییر دهید و نیازی به تغییر دادن کل قفل نیست، در گذشته زمانی که کلیدها گم میشدند یا توسط فردی به سرقت میرفتند، مجبور بودید که کل قفل را تعویض کنید، و این امر هزینه های زیادی را برای شما در پی داشت.

 

نکات مهم هنگام انتخاب قفل امنیتی

برای انتخاب قفل دیجیتال امنیتی مناسبی که بتواند نیاز های شما را برطرف کند و همچنین امنیت بالایی داشته باشد، باید مواردی را در نظر بگیرید. که شامل موارد زیر هستند:

روش دسترسی ایمن

بهترین قفل هوشمند هایی که مورد استفاده قرار میدهید لازم است ویژگی هایی را داشته باشند تا از کپی و هک شدنشان جلوگیری شود، در حال حاضر میتوان گفت که بهترین روش های دسترسی به دستگیره های امنیتی از طریق روش های بیومتریم است، روش های بیومتریک مواردی مانند: دسترسی اثر انگشتیريال تشخیص چهره و تشخیص صدا هستند.

بهتر است که برای خرید قفل امنیتی دیجیتال حتما توجه کنید که این مورد در قفل وجود داشته باشد تا از کپی و هک شدن آن جلوگیری شود.
کیفیت دربی که قصد نصب قفل امنیتی روی آن را دارید

برای نصب کردن قفل های امنیتی حتما لازم است که درب با کیفیت و مناسب آن را هم خریداری کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. برای نصب دستگیره های امنیتی بهتر است که از درب های ضد سرفت استفاده کنید.

بدنه مقاوم قفل های دیجیتالی

امنیت بدنه قفل های امنیتی هم یکی دیگر از فاکتورهای موثر در کیفیت آنها است، هر قدر که بدنه قفل های امنیتی که استفاده میکنید مقاومت بیشتری داشته باشد، سارقان نمیتوانند به راحتی آن را بشکنند و به آنها آسیبی وارد کنند، همچنین دستگیره هایی که مقاومت بیشتری داشته باشند، در شرایط جوری نامساعد آب و هوایی مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

قابلیت اتصال به سایر ابزار های هوشمند

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک قفل دیحیتالی ایده آل باید داشته باشد، قابلیت متصل شدن به سایر سیستم های امنیتی در خانه است، با اتصال قفل های امنیتی به سایر محصولات امنیتی در خانه، میتوانید آنها را به سادگی کنترل کرده و از آنها استفاده نمایید.