قفل های هوشمند هم مانند سایر گجت های پر طرفدار این روزها به علت سیستم های امنیتی و دسترسی راحت تر و هوشمندی بالا یکی از محبوب ترین تکنولوژی های این روزها هستند. اما چرا دقیقا این نوع قفل ها انقدر پر طرفدار هستند ؟

۱٫ قفل را می توانید به کمک موبایل خودتان و از راه دور باز کنید

مشخصا این روزها برای بسیاری از افراد یکی از جذاب ترین مزایای قفل این است که با موبایل سازگار هستندو به راحتی با نصب یک برنامه می توانید از راه دور و حتی با نزدیک شدن به درب منزل بدون نیاز به هیچ کلید یا کارتی قفل هوشمند را باز کنید

و این قابلیت یعنی اگر در سفر باشید و به خاطر نیاورید که درب منزل را قفل کرده اید یا خیر، دیگر نیازی نیست دوباره به خانه برگردید و این درب را چک کنید که بببیندی واقعا درب را بسته اید یا نه .و با نصب یک قفل هوشمند روی درب آپارتمان تان شما فقط با باز کردن اپلیکیشن روی گوشی همراه خودتان می توانید باز یا بسته بودن درب را چک کنید و ایمنی خانه ی خودتان را بالا ببرید.

۲٫ به کمک نصب این قفل فقط به افراد خاصی اجازه دسترسی می دهید

شاید تصمیم دارید که برای چند هفته خانه خود را ترک کنید و به یک سفر طولانی بروید و در این زمان نیاز دارید که یکی از آشنایان یا نزدیکان شما یا حتی یکی از همسایه ها برای سر زدن به گل و گیاه تان وارد آپارتمان شود . در این زمان با نصب قفل هوشمند دیگر نیازی ندارید که یک کلید برای او بسازید و فقط کافی است رمز قفل منزل تان را به او بدهید یا اثر انگشت از او در سیستم ثبت با استفاده از این قفل ها می توانید برای هر کس رمزی خاص داشته باشید.