چرا قفل‌های دیجیتال؟

قفل‌ دیجیتال به علت امنیت بالا و امکانات بی‌نظیر زیادی که دارند، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیداکرده‌اند. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می‌دهند با استفاده از قفل‌های دیجیتال امنیت دفتر مدیریت و محل کار گروهشان را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های کارتی دیجیتال استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد.

اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌های کاربرد قفل‌های دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به قفل دیجیتال مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی‌شمار قفل‌های هوشمند بهره‌مند شوند.

گزینه‌های متفاوتی که قفل‌های الکترونیک برای باز شدن به کاربران ارائه می‌دهند، زیبایی طراحی، امنیت بالا، امکانات مدیریت ورود و خروج به منزل حتی از راه دور و مدیریت هوشمند خانه از امکانات جذابی هستند که هرکسی را برای داشتن قفل‌های دیجیتال ترغیب می‌کند.

مزایای قفل‌های هوشمند

البته قفل‌های الکترونیک به غیر از کاربری آسان و عدم نیاز به کلید، مزایای دیگری هم دارند.  در ادامه با بعضی از مزایای این دسته از قفل‌ها آشنا خواهید شد:

سیستم ضد هک و امنیت بالا

برخلاف قفل‌های معمولی که به‌سادگی باز می‌شوند و حتی انواع ضد سرقتشان هم نمی‌تواند خیال کاربران را از بابت امنیت کافی تأمین کند، قفل‌های الکترونیک امنیت بالایی دارند. این دسته از قفل‌ها هک نمی‌شوند و کار را برای سارقین بسیار سخت کرده‌اند.

کنترل ورود و خروج

مدیریت و کنترل ورود و خروج اعضای خانه، حتی از راه دور، یکی از آن مزایای جذابی است که می‌تواند شما را به خرید قفل هوشمند ترغیب کند. با استفاده از سیستم هوشمند این قفل‌ها و نصب اپلیکیشن مدیریتشان روی گوشی هوشمندتان، دیگر نگرانی از بابت ورود و خروج افراد به منزلتان نخواهید داشت.

قفل دیجیتال شما تمام اطلاعات ورود و خروج را ثبت و به اپلیکیشن خود روی گوشی شما مخابره خواهد کرد. بنابراین اگر کسی به‌صورت مخفیانه وارد منزل شما شده باشد، به‌سادگی از آن باخبر خواهید شد.

سهولت دسترسی برای همه اعضا

داستان فراموش کردن کلید ورودی خانه و گم کردنش را که یادتان هست؟ قفل رمزدار می‌تواند متناسب با توانمندی اعضای خانه، راه‌های دسترسی اختصاصی برای هریک از اعضا تعریف کند.

مثلاً اگر کسی به هر دلیلی در خانه شما با حروف لاتین آشنا نیست و نمی‌تواند از رمز استفاده کند، می‌تواند با اثرانگشت یا اسکن قرنیه وارد خانه شود. یا اگر مهمانی برایتان رسید و شما در خانه نبودید، می‌توانید از قبل رمزی موقت برای مهمان تعریف کنید تا به‌سادگی وارد خانه شما شود.

البته برای باز شدن قفل‌های هوشمند کلید فیزیکی و کارت هم وجود دارد.

قفل شدن خودکار در

اگر همیشه بعد از خروج از خانه شک می‌کنید که در را قفل کرده‌اید یا نه، حتماً باید از قفل دیجیتال استفاده کنید. این قفل‌ها بعد از خروج شما از خانه خودبه‌خود قفل می‌شوند و خیالتان را از بابت امنیت راحت خواهند کرد.

سیستم هشدار

قفل‌های دیجیتال سنسورهای پیشرفته‌ای دارند که در صورت لزوم به شما هشدار خواهند داد. هشدار ورود با زور به خانه که با ضربه زدن به در یا قفل فعال می‌شود، یکی از این هشدارها است. هشدار وقوع حریق هم در بسیاری از قفل‌های الکترونیک تعبیه شده است.

اعمال سیستم‌های امنیتی بیشتر در مواقع دلخواه

اگر قرار است برای مدتی از خانه دور باشید، می‌توانید پروتکل‌های امنیتی بیشتری را برای ورود به خانه تعریف کنید. با استفاده از امکاناتی که قفل‌های هوشمند به شما ارائه می‌دهند، می‌توانید رمز دومرحله‌ای را اجرا کنید.

این رمز به این صورت است که مثلاً اول باید رمز ورود به خانه را وارد کنید و در صورت صحت رمز وارد شده، نوبت به ارائه اثر انگشت، اسکن قرنیه یا وارد کردن کارت می‌رسد. با اجرای این سیستم امنیتی، ضریب امنیت منازل شما در هنگام مسافرت بسیار بالا خواهد رفت.

امکان مدیریت قفل در مواقع بحرانی

یکی دیگر از مزایای جالبی که قفل دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان مدیریت بهینه ورود و خروج است. مثلاً در ادارات اگر قفل‌های الکترونیک به‌صورت آنلاین مدیریت شوند، در صورت وقوع آتش‌سوزی، سیل یا زلزله، به‌صورت خودکار همه قفل‌ها باز خواهند شد تا ورود و خروج سریع‌تر انجام شود.

از طرفی با استفاده از قفل الکترونیک می‌توانید سیستم قفل امنیتی کودک را فعال کنید. این سیستم برای زمانی که در خانه کودک یا بیمار مبتلا به آلزایمر دارید، بسیار کارآمد است. به این صورت که در از داخل قفل می‌شود و کودکتان به نمی‌تواند به سادگی در را باز کند و از خانه خارج شود.

کیفیت و زیبایی

طراحی مدرن قفل‌های هوشمند برای کسانی که عاشق طراحی‌های شیک و مدرن هستند گزینه‌ای ایدئال محسوب می‌شود. قفل‌های دیجیتال ظاهری جذاب به منازلتان می‌بخشند و اگر به فکر تغییرات اساسی در ظاهر منزلتان هستید یا دوست دارید که خانه را بازسازی کنید، حتماً به گزینه قفل‌های هوشمند هم به‌عنوان یک گزینه اثرگذار نگاه کنید.

می‌توانید یک‌بار قفل هوشمند بخرید و دیگر برای مدت‌ها خیالتان از بابت قفل درب راحت باشد. چون قفل‌های دیجیتال روی اکثر درها نصب می‌شوند و اگر قرار است خانه را عوض کنید می‌توانید به‌سادگی قفل را دربیاورید و روی در خانه جدید نصب کنید.

چرا قفل‌های یوکا به امنیت بالا معروف شدند؟

سیستم ضد هک، امکان مدیریت ورودی و خروجی در از راه دور، رمز تصادفی، امکان فعال کردن ورود دومرحله‌ای در مواقع سفر و هشدار تهاجم به درب ورودی از ویژگی‌های قفل‌های یوکا هستند که خیال کاربران را از بابت امنیت اماکن مورد نظرشان راحت می‌کنند.

مشتریانی که به ما اعتماد کردند