کسی می تواند به زور وارد منزل شما بشود یا اگر کلیدهای شما گم بشود شما هم ممکن است پشت در بمانید. همسر شما باید بدون کلید ساعت ها پشت در منتظر بماند. این سناریوی مشترک همه ی افراد است. ولی با معرفی قفل های هوشمند درب منزل تمامی این نگرانی ها به تاریخ پیوست. سیستم قفل هوشمند را نصب کنید و از دسترسی آسان لذت ببرید.

این یک تکنولوژی پیشرفته است که شما با استفاده از آن می توانید تنها با زدن یک ضربه به روی گوشی هوشمند خود درب منزل را باز کنید. تنها باید بلوتوث گوشی خود را روشن کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. این تنها فایده ی این سیستم ها نیست بلکه، دلایل دیگری هم برای انتخاب قفل های هوشمند در زیر آمده است.

با استفاده از گوشی هوشمند از این سیستم بهره ببرید

باید بلوتوث گوشی خود را به سیستم قفل وصل کنید تا بتوانید با استفاده از گوشی خود قفل ها را باز و بسته کنید. به آسانی و با یک کلیک می توانید قفل در را باز کنید. بله، این شیوه ی بسیار راحتی برای مواقعی است که کلیدهای خود را گم کرده اید. در ضمن، با این روش دیگر نیازی به حمل یک دسته کلید را نخواهید داشت.
برای نزدیکان و عزیزان خود کلید الکترونیکی بفرستید

اعضای خانواده و دوستان خود را وقتی خانه نیستید پشت در معطل نکنید. برای آنها از طریق برنامه ی موبایل یک کلید الکترونیکی بفرستید تا بتوانند وارد شوند. این یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم قفل دیجیتال است؛ بنابراین، نیازی نیست که از محل کار خود خارج شوید و یا کسی را برای ارسال کلید به درب منزل خود بفرستید.
این سیستم حضور شما را ردیابی می کند

قبول کنید که بسیاری از ما تصادفا بیرون یا داخل خانه گیر کرده ایم. به جای اینکه فریاد بزنید یا نگران شوید به سیستم قفل هوشمند اعتماد کنید. این قفل ها می دانند که شما در بیرون یا داخل خانه هستید.

این سیستم امنیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد

دزدی یک تهدید برای همه ی منازل است. هر مهمان ناخوانده ای هر چقدر هم که قفل شما محکم باشد، می تواند به راحتی وارد خانه ی شما شود؛ ولی عبور از یک سیستم قفل هوشمند برای آنها خیلی دشوار است زیرا بدون کلید کار می کند. مکانیزم این قفل ها بر اساس پروتوکل های امنیتی سیستم بانکی می باشد. این یعنی که سیستم دیجیتال درونی این قفل ها در مقابل کپی برداری یا شکسته شدن مقاوم است. با این شیوه، دزدها نمی تواند از سیستم عبور کنند و شما خودتان تصمیم می گیرید که چه کسی در چه زمانی وارد منزل شما بشود. این کار ریسک دزدی را پایین می آورد.

این قفل ها برای سالمندان و معلولان مناسب است

پیشرفت تکنولوژی زندگی را برای افراد سالمند و ناتوان راحت تر کرده است. سیستم قفل هوشمند هم از این قاعده مستثنی نیستند. از آنجایی که این قفل ها با گوشی موبایل باز می شوند یک شهروند سالخورده یا معلول نیازی به کلنجار رفتن با کلید را ندارد.

بنابراین، دلایل بالا برای اینکه شما قفل هوشمند را نصب کنید بسیار محکم و کافی است. قبل از انتخاب قفل حتما دقت کنید.