قفل دیجیتال این امکان را دارند که بتوان آنها را روی در و پنجره های خانه نصب کرد و با این کار امنیت آنها را افزایش داد. با استفاده از قفل رمزی تنها کافی است که از یک کد منحصر به فرد برای باز کردن درب استفاده نمایید.

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا برای استفاده از این قفل روی هر کدام از درها نیاز به استفاده از سیم کشی است؟ خیر این قفل ها تنها با استفاده از دو باتری قلمی کار میکنند میتوان با شارژ کردن انرژی مورد نیاز در آنها را تامین کرد.

استفاده به عنوان قفل پنجره

آمار ها نشان میدهند که بیشتر سرقت هایی که انجام میپزید از طریق، سارقان از طریق پنجره وارد ساختمان شده اند. این مورد به این دلیل به وجود می آید که باز کردن قفل پنجره ها خیلی ساده تر از در است و معمولا هیچ گونه محافظتی در پنجره ها وجود ندارد. اما زمانی که از قفل هوشمند رمزی در آنها استفاده میشود امنیت آنها بالاتر میرود و خیال شما را از بابت امنیت خانه راحت میکند.

استفاده به عنوان درب ورودی خانه

برای باز شدن رمز این قفل ها تنها کافی است که از یک رمز استفاده کرد. میتوان برای هر فرد از یک رمز منحصر به فرد استفاده کرد. اینکار باعث میشود که هر بار که فردی وارد یا خارج میشود با استفاده از رمز منحصر به فردی که در اختیار دارد بتوان فهمید که چه شخصی بوده است و در دیتابیس قفل ثبت میشود. استفاده از انها امنیت درب ورودی خانه ها بسیار بالا میبرد. همانند تمامی قفل های الکترونیکی موجود در بازار این نوع هم دارای سیستم هشدار هستند که زمانی که دسترس غیر مجازی را تشخیص دهند الارم به صدا در میاید و شما را باخبر میسازد.

همچنین میتوان گفت که این نوع یکی از محبوب ترین و ساده ترین قفل هایی است که در سراسر جهان وجود دارند و کاربران زیادی در همه جای دنیا ترجیح میدهند که برای افزایش امنیت از آنها استفاده کنند.