نسل جدیدی از قفل هوشمند به تازگی وارد بازار شده است که به تازگی به بازار عرضه شده است، این قفل ها قیمت حدودا ۲۰۰ یورویی دارند که دارای صفحه نمایش LCD هستند،این قفل به نوی طراحی و ساخته شده است که یک صفحه نمایش LCD روی دستگیره قرار گرفته است و ظاهر بسیار زیبایی به قفل داده است، حتی با وجود استفاده از این صفحه نمایش، مضرف انرژی در آنها به اندازه ای بهینه است که باتری معمولی تا ۱ سال روی آنها کار میکند.

میتوان این قفل دیجیتال زیبا و شیک را به وسیله تکنولوژی WIFi کنترل کرد و درب را از راه دور باز و بسته کرد. تنها کافی است که نرم افزار قفل را روی تلفن همراهتان نصب کنید.

اگر تلفن همراه را به همراه نداشته باشید و یا به هر دلیلی نتوانید با استفاده از روش های معمول درب را باز کنید میتوانید از کلید اضطراری برای باز کردن استفاده کنید، قفل مکانیکی در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

این قفل ها این قابلیت را دارند که بتوان آنها را روی انواع درب ها نصب کرد، حتی اگر قفل ۵۴ میلی متری قدیمی هم دارید و میخواهید برای مدت زمان کوتاهی قفل دیجیتالی را روی درب نصب کنید، میتوانید این قفل را نصب کنید و حتی زمان تعویض خانه آن را باز کنید و باخودتان به خانه دیگری ببرید.

نصب این قفل ها به اندازه ای ساده است که برای باز کردن آنها نیازی نیست که با تکنسین های تعمیرات تماس بگیرید و اگر خودتان کمی دانش برای اینکار داشته باشید میتوانید قفل را باز کنید و آن را دوباره نصب کنید و نیاز نیست که برای هر بار اینکار هزینه بپردازید.

نصب قفل دارای صفحه نمایش ظهری شیک و منحصر به فرد به درب خانه میدهد و درب شما زیبا تر از سایر خانه ها خواهد کرد.